Reklamace a vrácení zboží

Zboží Vám nevyhovuje nebo se něco nepovedlo? Moc nás to mrzí a Vaši reklamaci rádi vyřešíme a vše napravíme.

Občas se bohužel může něco pokazit nebo rozbít - od toho jsme tady pro Vás, abychom vše dali do pořádku. Určitě nic nezameteme pod koberec.

 

Produkty lze bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky, pokud se jedná o námi předpřipravené motivy. Jestliže objednáváte kryt s vlastním designem, nelze ho bohužel vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, jelikož je zboží upravováno na míru zákazníkovi.

Nepotrpíme si na zdlouhavých formulářích, u nás to jde jednoduše! Stačí nám napsat e-mail, kde popíšete co se děje a ideálně přiložíte fotografie. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, ale jen tak mezi námi - zvládáme to vše vyřídit již do pár dnů.

Pokud se zboží bude vracet, preferujeme vrácení přes dopravce Zásilkovna, kdy dopravné zpět hradíme my, pro vás je zdarma.

Zboží bude potřeba zabalit a odnést na pobočku Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte, že potřebujete vrátit zboží e-shopu a nahlásíte kód. Kód pro vrácení zboží zasíláme e-mailem. Prosím kontaktujte nás e-mailem a společně vše vyřešíme. V případě nízké hodnoty zboží není mnohdy potřeba zboží vracet. Vše je na domluvě :)

 

E-mail: info@luvcase.cz

Tel: +420 212 244 398

 

Chcete zboží rovnou vrátit vlastní cestou?

Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození a do balíčku přiložte vytisknutou fakturu a přiložený reklamační formulář a zašlete vlastním dopravcem zpět k nám.

Adresa pro vrácení zboží:

KAMOON s.r.o.

Kubova 505/6

Praha - Karlín

18600

info@luvcase.cz

+420735015976

 

Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách