FAQ - Nejčastější dotazy

FAQ - Nejčastější otázky (3)

Za jak dlouho mi dorazí objednávka?

98 % objednávek dorazí zákazníkům do 2 pracovních dnů. Vždy děláme maximum pro co nejrychlejší doručení objednávky. Jelikož veškeré produkty vyrábíme ručně v České republice, může se v období sezóny (Valentýn, Den matek, Vánoce) doručovací lhůta prodloužit až o 2 pracovní dny.

Nepovedla se mi platba kartou, jak mám pokračovat?

Pokud se Vám platba nepodařila, není nutno vytvářet další objednávku. Stačí peníze zaslat na bankovní účet 7010757121/2010. Nezapomeňte zadat variabilní symbol, bez toho by se nám platba nespárovala. Variabilní symbol je vždy číslo objednávky.

Můžu objednávku zrušit?

Pokud objednávka ještě není vyrobená a odeslána, lze ji vystornovat. Není možno zrušit objednávku, která je již na cestě k Vám.

Je možné zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Pokud jste si objednali jeden z našich předpřipravených motivů, je určitě možné kryt ve 14 denní lhůtě vrátit. Bohužel nelze vracet produkty, které byly uzpůsobeny dle Vašeho přání (s vlastním motivem, fotografií apod.)

Potřebuji zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Pokud je se zbožím nějaký problém, určitě Vám vyjdeme vstříc. Stačí nám na info@luvcase.cz poslat reklamaci - popíšete problém, přiložíte číslo objednávky a ideálně fotografie poškozeného nebo špatně doručeného zboží. Kolegové z reklamačního oddělení se začnou reklamaci věnovat co nejdříve. Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dnů, zpravidla vše stíháme vyřídit mnohem dříve.

Objednávka mi stále nebyla doručena. Kde je problém?

Nejjednodušší je nám zavolat, poslat e-mail nebo napsat na chat. Budeme potřebovat číslo objednávky. Situaci ihned prověříme a zjistíme, kde došlo k problému. Nejčastěji se jedná o zaseknutí objednávky u přepravce.

Kde můžu objednávku sledovat?

Pokud jsi u nás registrovaný zákazník, sledovací číslo najdeš po přihlášení do svého účtu v sekci objednávky. Sledovací číslo zásilky Ti také dorazí do e-mailu ihned po zabalení objednávky.

Jaké jsou možnosti platby? Můžu platit na dobírku?

U nás můžeš zaplatit platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou. Poplatek za dobírku je 49 Kč.

Kolik stojí doprava?

Tvojí objednávku můžeme doručit na libovolnou pobočku Balíkovny již za 75 Kč, na Zásilkovnu již za 85 Kč. Pokud preferuješ doručení až domů, můžeš využít službu Česká pošta - balík do ruky za 95 Kč nebo Zásilkovna domů za 99 Kč nebo zvolit PPL za 119 Kč.

Máte kryt na můj telefon?

V nabídce máme kryty na všechny modely iPhone a vybrané modely Huawei, Xiaomi, Realme, Vivo a Samsung. Aktuální nabídku nalezneš vždy po výběru motivu. 

  1.  Přejdi na stránku Kryty na mobil
  2. Klikni na značku telefonu, kterou máš
  3. Vyber si design, který se ti líbí a otevři produkt
  4.  Po otevření rolovacího okna VARIANTA se ti zobrazí dostupné modely

Jelikož si veškeré kryty vyrábíme sami, máme vždy na daný model telefonu dostupné všechny motivy.

 

Můj telefon nemáte v nabídce. Budete ho přidávat?

Nabídku krytů neustále doplňujeme o nové modely. Sleduj nás na sociálních sítích, aby ti nic neuniklo. O přidání nových modelů vždy informujeme.

Děláte také kryty s vlastní fotografií nebo motivem?

Ano, v našem online editoru si můžeš vytvořit kryt dle tvého přání. K doloženým fotografiím musíte vlastnit autorská práva.

K vytvoření krytu můžeš použít tento návod: Jak si vyrobit vlastní kryt